boston

boston

onsdag 18 maj 2011

lever i minnet.

min hjärna har inte förstått att det inte är helg mera. att jag inte umgås med mina underbara vänner mera. men sakta och säkert kommer jag tillbaka till verkligheten som heter jobb och kvällsprogram. när jag läser alla bloggar blir jag lite avundsjuk. de flesta skriver om sommarlover som närmar sig och så tänker jag på min sommar som består av jobb och ännu mera jobb. men min fritid kommer jag fylla med så mycket skoj som jag bara kan! har en massa inplanerat redan nu. tihi.

en sak jag glömde berätta igår var hur sjukt liten flygplats jag bytte flyg på i long beach, CA. seriöst det är nästan så att Kronoby flygplats då är större. I alla fall trevligare med billigare mat. hur täcks man ta $9 för en smörgås?
nåja. mycket hann jag tänka på flygplatsen och det var nog nästan så att många tårar fälldes. denna gång sa jag hej då till mina handbollvänner för en liten tid. men nästa gång jag säger adjö är det påriktigt. flera kommer man aldrig se igen. åh jag kommer bli galen!! och vissa börjar åka hem om ett par veckor eller en månad eller så! kan jag inte bara klona alla och ta dem med mig hem till Finland?

imorgon skall jag vara piggare när jag jobbar är mitt mål. vi får ju se hur det går helt enkelt. nu borde jag faktiskt krypa ner i sängen och sova lite men hela min säng är översvämmad med rena kläder ty jag hann inte vika dem efter att jag slutat jobba så allt dumpades på sängen. kanske jag dumpar dem tillbaka i tvättkorgen och väntar på att motivationen infinner sig. tur att jag inte har kläder som blir skrynkliga. xD

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar