boston

boston

torsdag 5 maj 2011

suck.

idag har varit en konstig dag.
började vara aktiv. gick helt okej. men så fort jag satte E och sova och själv varvade ner lite så slog illamåendet till med sån kraft att jag inte trodde jag skulle klara av att fortsätta jobba. men barnen kom hem och jag släpade mig upp i nån sorts levande gestalt. piano stod på schemat. najs tänkte jag bara. men släpade mig dit med barnen. det konstiga är att så fort jag började göra saker gick mitt illamående om och jag överlevde dagen. så tack vare att jag överlevde pianon bestämde jag mig för att åka på handboll efter allt. träningarna gick prima. kände inte av nått illamående alls och allt var på topp.. får hoppas att jag klarar mig nudå så det inte kommer tillbaka! orkar inte och hinner inte vara sjuk!
kanske jag borde gå och sova så jag hinner sova mycket inatt men det är ju endast jobbigt. hm snart kanske.

idag har jag även knarkat bruno mars låt. the lazy song. den som jag visade åt er i förrgår eller nått liknande. den är som så bäst! kanske jag borde ha en sådan dag småningom. men jag hinner inte! jag kan ha en lazy dag sen när jag kommer hem. men bara en sen måste jag fixa med lägenhet och studier och allt annat jobbigt!  suck.

over and out. måste nog göra nått åt mitt hår med idag. see you.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar