boston

boston

torsdag 19 maj 2011

ännu mera handboll.



en fin liten video om handboll i usa. BTH tjejer spelar i rött så om ni ser röda spelande tjejer är det mitt fantastiska lag. :)

idag har jag varit på handbollsträning och vi hade det megaskoj, uppvärmningssättet var lite annorlunda. bl.a. spela vi basket men man kunde endast göra korg och man red på nåns rygg. sen spela vi kryptippa och sist och slutligen katt och mus men vi låg i en ring istället för att stå. megaskoj! mycket springande och massa skrattande. sen tog vi och spelade matcher tillsammans med killarna. trevligt att få spela tillsammans med dom för en gångs skull. tihi.

annars har dagen flytit på som den brukar.. tror jag är jetlaged och ser fram emot fredagen när jag får sova. sen ska jag festa hela kvällen lång. tihi.

nu ska jag krypa ner i sängen, dra filten runt mig så jag svettas som en gris på morgonen och drömma vackra drömmar. eller först ska jag läsa lite breaking dawn.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar