boston

boston

tisdag 3 maj 2011

100.

argh det är endast 100 dagars till jag kommer hem! hjälp!! hemska saker. (okay it's out of my system.)
idag har det igen varit riktigt najs väder. fick ta och sätta på mig shorts till eftermiddagen för jag höll på att smälta bort och hade en sådan spränghuvudvärk som jag skyllde på för mycket kläder på en varm dag. men ytterst skönt sen när man gick i shorts och flipflops.

jag och annika har kollat på bones och försökt komma oss up to date men det går lite sådär. en kväll till behöver vi nog. samtidigt tränade vi lite mag och armmuskler. inte lika mycket kanske som vi skulle behövt efter vad vi planerat men det var skönt det med. att kolla på bones och träna är inte helt fy skam må jag säga.
kvällens låt är nog denna. vill inte alls göra nått imorgon. synd att dagen är full med program från 8.30am till 11.00pm. nåja...



borde kanske även kolla om jag har läxa tills imorgon. uups.

denna vecka kommer gå snabbt. denna helg kommer vara fullproppad med program även om den var helt tom ända fram till igår. men planerna gillar jag starkt! fast jag kanske har tid att skypa med folk på söndag. om ni är snälla. tihi.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar