boston

boston

fredag 6 maj 2011

sött.

när söta bilder på babydelfin och babypingvin träffas dyker upp på en blogg jag satt och läste i allt för många minuter bestämde jag mig för att nej nu är nog min internet tid slut för denna torsdag. eller ja så fort jag fått nerplitat dagens lilla ordsamling. dagens största fråga är väl nog varför har jag ingen pool?

annars har dagen varit en bra dag. trevliga samtal med trevlig person. (annika du vet vem. xD ) sen har jag sprungit i regn. serverat chinafood rester åt barnen och löst sudokon till höger och vänster. även annika släpade sin rumpa hit så vi hann se ett avsnitt bones! perfekt på en torsdagskväll måste jag säga.

jag skulle ytterst gärna vilja ha mera detaljer om helgen. jag vet vad som ska hända. jag vet bara inte hur jag/vi ska ta oss dit. var det är, eller ens när det är. suck. mera detaljer människor. eller kanske man borde fråga nån. hm kanske imorgon om ingen info dykt upp.

nu ska jag krypa ner i min säng. läsa ett kapitel eller fem ur breaking dawn (twilight) och kanske lyssna en skvätt på bruno mars. två av hans låtar snurrar konstant på min hjärna och dator just nu. inte alls beroendeframkallande. gonatt söttisar. (NEJ bloggen jag läste har smittat av sig på mig. kanske ni får se en bild på mina kläder imorgon. eller så slutar jag läsa söta bloggar och börjar läsa bloggar var björnar attackerar rådjur eller nått.. eller en blogg där jag inte glömmer min svenska.)

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar