boston

boston

lördag 26 juni 2010

midsommar.

idag är det midsommardagen, om nån nu av misstag int sku komma ihåg det. camilla har redan varit sjukt aktiv och har hunnit avverka 4h vikariat i hemservicen och även ätit lunch. nam.
och just nu tittar jag på den alldeles underbara serien. top-model. tänk att personer faktiskt kan vara sådär bitchiga. men nåja nog klarar de det väl ganska bra. underhållande är det ju i alla fall. :D



igår var jag på midsummerfestivalen på pörkenäs. det var spännande och roligt. men samtidigt var jag sjukt trött. vem kunde ana att jobba gör en så trött. eller kanske det är sömnbristen som gör att man inte är pigg. eller som nån sa. vi skyller tröttheten på medicinen. så kan man ju alltid göra.



så här söt var jag för två år sen på midsummerfestivalen, iår var jag endast schabbig och trött.



och såhär söt var solnedgången för två år sen. :)

kvällen kommer att spenderas på en villa i larsmo. sjukt skoj. men inte kommer det att bli en sen kväll detta heller ty camilla ska och konfirmera sina söta konfiskander imorgon bitti. men då är det ju sovmorgon ända till 8 i alla fall. och det är sjukt många mer timmar än de två senaste nätterna.

snart ska jag på visa intervju till helsingfors. spännande. men nog ska det väl gå bra! får jag hoppas!

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar