boston

boston

lördag 5 juni 2010

D-day!

Nu är då dagen då äntligen här när vi får mössan på huvudet och pappret i handen! YAY!
att vi faktiskt är så duktiga. Att vi lyckats ta oss genom dessa tre år med allt vårt förstånd kvar. det om nåt är en bedrift. Så vad har jag lyckats åstadkomma under dessa tre år?

Jag har skaffat mig världens bästa vänner! Dessa vänner och jag har upplevt otroligt mycket roligt tillsammans, vi har varit på "resor", vi har betett oss som fem-åringar, som vuxna, som idioter, som vänner.
Vi har haft kullerbyttsreis i skolans soffor, både i mjukiskläder och även i fina julfestkläder. Måste ju bara kommentera att jag vann! :D

På ettan för många många många år sedan fick jag och maria uppleva en tigerjakt! På gröna ängar runt skolan, som var helt gula av maskrosor i deras bästa form, fick vi krypa hoppa och jaga tigrar, ja och göra engelska läsförståelsen som vi egentligen skulle göra.

Jag har hur många kurser som helst men kan jag nöja mig med det? Nej, efter penkkis är det ju meningen att man inte skall vara i skolan mera. Men kommer man på först på trean att man vill läsa kemi så e de först på trean man kommer på det. Jag led inte så mycket av detta, femte perioden tentade jag femte kursen. Gick ju inte alls så bra som jag hade tänkt men mitt medelvitsord hölls ju på samma och det är ju det viktigaste!
Nu sista perioden var jag i skolan för kemi 2, under den tiden har mycket galet hänt i skolan. OJ så roligt vi har haft. Och det lönade sig nog riktigt mycket att gå den i skolan. Nu fick jag 9 ½!!!! Sen när har jag blivit så bra på kemi????

Nu ska jag skutsa syster till skolan och sen ställa mig själv dit så småningom. :)

Ta vara på denna dag!

take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar