boston

boston

lördag 29 maj 2010

dampa

att dampa, jag dampar, man dampade, camilla dampade mest utav alla dampningar man har nångång sett!

argh jag blir så galen på dessa blanketter som måste ifyllas. fick ett brev från cultural care som jag nämde i förra inlägget.. och alla dessa instruktioner var jättebra och de sku ha vari så hjälpsamma ifall de nu bara sku vara så att instruktionerna sku stämma faktiskt!
nu är det så att de ändrade alla blanketter och så den 25 maj och CC hade skickat brevet den 24 alltså fick jag anvisningar till det gamla systemet!! argh och det nya bara bråkar med mig. int e de lätt att veta va man ska skriva. hur man ska fylla i och dessutom muppar hela juttun och säger att nä nu e din tid slut så nu tar vi och åker tillbaka till startsidan och gör så att du måste börja om från början. så efter att jag börjat om 3 gånger och det sket sig även den gången gav jag upp för idag och skickade ett "fint" litet meddelande till CC och undra hur jag sku göra o va ja sku skriva. och så tog jag o beställde tågbiljetter till hesa istället! :)





idag var jag sjukt aktiv, efter en natt på 4 timmar steg jag upp och fixade lite småsaker här och där innan jag cyklade iväg till staden! så skönt. varför tar jag inte cykeln oftare? nå de får bli sommarens mål.
i stan sku ja ta passfoton, första stället var stängt så då for jag iväg till nästa. där var gubben riktigt långsam. :(
fast nog fick jag mina foton och jag var endast 10 minuter för sen till Peff matchen så de var ju ingen katastrof egentligen. lite surt bara. matchen var ingen höjdare. peff förlorade. min teori är att det helt enkelt inte går att ha en match så tidigt en lördag. ingen har ju hunnit vakna då heller!

nåja nog om dagens problem o saker. nu ska jag bara vänta på att syster ska hämtas från kållby sen ska nog även denna tjej börja söka sig mot sängen!

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar