boston

boston

måndag 24 maj 2010

nytt äventyr, ny blogg

Sista augusti kommer jag att lämna hemlandet, alla mina vänner och min familj, för att under ett år befinna mig i en av förorterna till Boston, (11:e största staden i USA.) 
Jag kommer att befinna mig i en alldeles underbar familj, den kommer vara perfekt för mig. Vill ni veta saker om min familj. Då får ni helt enkelt söka upp mig och fråga. :) 

Här i bloggen kommer jag att skriva, eller ja försöka skriva, om hur det är med alla förberedelser som måste göras innan jag åker iväg, sen när jag väl kommit fram till USA kommer jag att skriva om mina dagar. Saker som jag kommer att uppleva och händelser som jag vill dela med mig av. :) 

Sen när jag inte alls skrivit på ett tag är det bara att ta och sparka mig eller skicka ett argt mail/inlägg på facebook. Jag är inte alls bra på att komma ihåg att skriva men jag ska verkligen försöka. 

Småningom ska jag få börja med alla papper som har med visumsökandet att göra. Varför alla dessa papper? Papper gör en bara ledsen! Fast jag förstår ju nog att det är absolut nödvändigt. Sen när alla papper är klara. Allt är klart och jag bara behöver stiga på flyget ska jag ta ett sånt stort glädjeskutt att ingen har sett ett sånt stort skutt ännu. 

Imorgon ska jag skicka in en ansökan om internationellt körkort! YAY! jag kommer så att få köra bil i USA! kommer bli så spännande och roligt. 

Nu har jag nog flamsat tillräckligt för ett inlägg. Kommer nog att uppdatera er så småningom.

take care! 

2 kommentarer:

  1. Jag vill veta mera om din familj Din lilla (blivande) jänkare !!
    -Melissa

    SvaraRadera
  2. ja ska berätta mera när du kommer hem så kan jag visa bilder med!! :)

    SvaraRadera