boston

boston

lördag 12 maj 2012

praktik.

camilla går sönder. allt faller i bitar och jag är glad att det är fredag och jag kan lappa ihop mig själv med massor av sömn!
Nu har jag då börjat på min nya praktik på en inremedicinsk avdelning på hertonäs sjukhus. vilket är helt okej men aningen jobbigt med tidiga morgnar och finska och en massa nytt att lära sig. men sakta och säkert blir det bättre. dock behöver jag mera sömn. varför är det så få timmar på ett dygn? varför hinner man inte sova mera? kanske för att jag envisas att jobba trots att jag har praktik. hm. kanske jag inte skulle jobba så mycket men jag tycker ju om det så mycket.
imorgon skall jag sova. länge. eller så länge jag kan innan jag måste fara på jobb. ;)

bara två veckor och några dagar kvar innan jag kan åka hem till österbotten för sommaren. dock undrar jag hårt på hur i hela friden jag skall få hem släpat alla saker som jag behöver över sommaren. hm. men vad ska inte det fixa sig också. kanske.

nu skall jag i alla fall försöka sova lite så jag inte ser ut som den zombie jag är imorgon på jobb.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar