boston

boston

torsdag 23 februari 2012

skolarbeten.

usch vad jag inte tycker om att sitta i skolan ännu såhär sent på kvällen och skriva skolarbeten som man egentligen inte har någon aning om varför man skriver dem och vad man egentligen skall skriva i dem. det är inte skoj. dessutom skall man söka fram någon artikel som man kan referera och om det finns något som jag gillar mindre än skolarbeten så är det att referera artiklar. vilket i.o.f.s. är skolarbeten but who cares???

en glädjande sak dock är att kronprinsessan nu har fått en liten bäbis. hurra!
detta skall vi fira stort ikväll.. med lite O.C. och morötter.
fastan har börjat och det är nu endast 38 dagar kvar tills jag får äta socker igen. hurra.

nu skall jag nog fortsätta skriva detta kakiarbete. annars sitter jag här hela kvällen.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar