boston

boston

torsdag 22 juli 2010

tysk

idag har camilla, sandra, johnny, jonas o ellen passat en tysk. :) skoj skoj. vi har varit riktigt duktiga. sett på staden, köpt glass, ätit denna glass (köpt för få pengar.) i skolparken, varit och kolla på volleyboll och spela kubb vid kårlokalen efter att vi intagit en underbart god måltid från korvgörans. <3 bra så bra så.

denna dag har alltså varit riktigt bra, som resten av denna vecka har varit.
jag tycker om mina vänner. de är underbara.
hur ska jag klara mig ett helt år utan alla dessa fina vänner? tur att det i alla fall finns skype och mail och andra verktyg.

det är helt fritt att komma och hälsa på mig! :)

nu regnar det. suck. men förhoppningsvis får jag hitta på nåt skoj ännu ikväll.

igår kolla camilla o johnny på transformers vid hällsand med frank. det var sjukt skoj. den filmen den gjorde mig lycklig. så om ni inte har sett den så uppmanar jag er att se den. även om den nu inte är så verklighetstrogen är den helt klart sevärd! :D

okej tydligen vill bilden inte fastna så vi skiter i den.

take care.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar